Soma Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinden Müzik Şöleni
Soma Bilim ve Sanat Merkezi bünyesinde faaliyet gösteren Nöron ve Spektrum 2 Orkestrası, yıl sonu konserini Soma Rıfat Dağdelen Anadolu Lisesi Mustafa Okdemir Konferans Salonu’nda gerçekleştirdi. Öğrencilerin sergilediği başarılı performans, izleyicilerden büyük beğeni topladı.
Müzik Öğretmeni Mustafa Sabur’un rehberliğinde yıl boyunca çalışmalarını sürdüren öğrenciler, konser boyunca birbirinden güzel eserleri seslendirerek davetlilere unutulmaz bir müzik ziyafeti sundu.
Soma Bilim ve Sanat Merkezi Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, konserin hazırlanmasında emeği geçenlere teşekkür edilerek şu ifadelere yer verildi:“Öğrencilerimiz, öğretmenlerimiz ve davetlilerimizin katılımıyla gerçekleştirilen yıl sonu konserimiz büyük bir coşku içinde tamamlandı. Bizlere bu güzel müzik şölenini yaşatan öğrencilerimize ve Müzik Öğretmenimiz Mustafa Sabur’a teşekkür ediyoruz.” (Arife YILMAZ)



Yorum gönder